یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
تصاویر مراسم بزرگداشت شهدای ۱۷شهریور در خرم آباد

حوزه/ استاندار لرستان گفت: شعار جمهوری اسلامی ایران در همان ۱۷ شهریور توسط مردم به گوش همگان رسید و مردم رسما اعلام جمهوری اسلامی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت، استاندار لرستان شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور در مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد با تشریح حوادث سال ۱۳۵۷ و به ویژه شهادت جمع کثیری از مردم انقلابی در قیام ۱۷ شهریور افزود: نقش مهم مبارزاتی مردم در روز ۱۷ شهریور اساس نظام شاهنشاهی را در ایران متزلزل و دگرگون کرد.

وی با بیان اینکه مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی پس از ۴۶ سال از این واقعه همچنان به اهداف قیام ۱۷ شهریور ایمان دارند و پای آن اهداف ایستاده اند اظهار داشت:مردم مومن و ولایی ایران اسلامی هرگز تحمل ظلم و استبداد را نداشته و ندارند.

استاندار لرستان به دو اثر مهم قیام ۱۷ شهریور و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استمرار مبارزات مردمی و گسترش این مبارزات خودجوش و همچنین خنثی سازی توطئه سیاسی پوشالی آشتی ملی از طرف رژیم منحوس پهلوی تا پیروزی انقلاب در بهمن ماه ،مهم ترین آثار قیام ۱۷ شهریور بوده است.

شفقت در پایان با بیان اینکه شعار جمهوری اسلامی ایران در همان ۱۷ شهریور توسط مردم به گوش همگان رسید خاطر نشان کرد:مردم ایران در همان ۱۷ شهریور رسما اعلام جمهوری اسلامی کردند و امروز نیز مردم ایران اسلامی تا پای جان مدافع آرمان های اسلام،انقلاب و خون شهدا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha